בחירות בערד • החרדים עם מועמד הליכוד: "בחירה בין רע לרע מאד"

ארי וידר 2 Comment on בחירות בערד • החרדים עם מועמד הליכוד: "בחירה בין רע לרע מאד"
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד כשלושה שבועות יילכו תושבי ערד שוב לקלפיות על מנת לבחור את ראש העיר הבא במקומה של טלי פלסקוב שנבחרה לשמש כחברת כנסת.

על ראשות העיר מתמודדים מועמד הליכוד ולד סנדלרסקי מול ניסן בן חמו מועמד יש עתיד.

על רקע ההסתה הנוראית נגד המגזר החרדי בכל הארץ, גם בערד, נושא זה עומד כרגע בראש כל חוצות ולכאורה זה מה שיכריע את הבחירות הבאות.

בעיר מספרים על קמפיין הסתה גדול נגד הציבור החרדי מצד פעילי המועמד של יש עתיד ניסן בן חמו. "מה שהיה בבית שמש זה כאין וכאפס ממה שקורה כאן" מסביר לאתר 'קול חי' אחד מתושבי העיר.

ולד סנדלרסקי ערד פייסבוק

הציבור החרדי תומך במועמד הליכוד, אולם גם שם מודים שמדובר בבחירה בין רע לרע מאד. "יש כאן 2 מועמדים שלא יותר מידי אוהבים את החרדים בעיר, אבל מועמד הליכוד הוא הרע פחות" אומר התושב.

מועמד הליכוד ולד סנדלרסקי גם הוא יוצא נגד התחרדותה של העיר ואמר "אני לא נגד חרדים, אני נגד התחרדות. אני נגד סוג של גזענות. צריך לתכנן הלאה, ולראות מה מגיע להם לפי החוק. אני גם מצפה שהם יכבדו את החוק. צריך לתת להם מענה כי הם תושבי העיר. לא אתן שערד תהפוך לעיר חרדית. יש הרבה עסקים שפתוחים בשבת, וככה זה יישאר".

ראש העיר בפועל משה קווס שעומד בראש הרשימה הדתית אומר לאתר 'קול חי': "יש כאן קמפיין הסתה יוצא דופן. בעיר הזאת גרים אנשים מכל הסוגים ומכל המינים ובמקום שיעשו אחדות, יש מי שבגלל פוליטיקה קורע את העיר לגזרים ואני מתכוון לאנשי ניסים בן חמו".

ניסן בן חמו ערד פייסבוק

גם מועמד הליכוד לא מתבטא באהבת יתר לחרדים. אמרנו ועל כך משיב משה קווס "הוא חייב לדבר לכל הקהלים אבל הוא מוכר לנו ואין לו יחס רע לדת והיהדות".

למה אתה לא הכרזת על התמודדות?
"למרות שאני זוכה לאהדה הבנתי שזה לא יספיק לי כדי להבחר לראשות העיר ועל כן החלטנו כל המפלגות הדתיות ושאר המפלגות מלבד יש עתיד לחבור למועמד הליכוד".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    כתבה מגמתית כיאה לתחנה חרדית.
    למועמד הליכוד ולד חתמו ארבעת חברי המועצה החרדים, וברור למי יתנו את התמיכה בבחירות וגם ברור שזה לא יהיה בחינם, כפי שהיה עם ראש העיר הקודמת טלי פלוסקוב שנתמכה על ידם בשתי מערכות בחירות.
    ולד משחרר הצהרות נגד התחרדות, בהסכמת תומכיו החרדים, כדי להפסיד כמה שפחות מצביעים ממגזר העליה הרוסית שחוששים מההתחרדות אבל נטייתם הטבעית להצביע ל"אחד משלנו" כמו שוולד כותב בפליירים שלו בשפה הרוסית .
    ניסן בן חמו המועמד הנגדי לעומת זאת, אומר שלא יישב בקואליציה עם החרדים וגם אומר (כמו שנאמר כאן שוולד אומר) שיידאג שיפעלו על פי חוק, מה שברור שלא קורה עכשיו אחרי שנות שלטון של טלי פלוסקוב.

  2. 1

    לא מדויק מה שניכתב כאן החרדים תומכים בוולאד הכדיי להמשיך ולהחריד את העיר ושאר הצפלגות הדתיות הולכים עם ניסן ורוב העיר בוחרת ניסן בן חמו שאמר לא לחרדים